Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

«Η ΦΥΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ Η ΛΥΣΗ. Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΕΞΕΛΙΞΗ!»

Οι γραμμές αυτές γράφτηκαν λίγες μέρες μετά την καταστροφή της Ανατολικής Αττικής. Φορτισμένος, με ανάμικτα συναισθήματα, δέχθηκα την πρόταση να επικοινωνήσω μαζί σας, μέσα από τις φιλόξενες σελίδες του περιοδικού Europalso.

‘Εχοντας περπατήσει  περισσότερους από «70 Μαγιάτικους κύκλους» στο διάβα της ζωής μου, αφήνω  τις σκέψεις μου να ξετυλίξουν το κουβάρι της εμπειρίας και να μοιραστώ μαζί σας, όλα όσα με πνίγουν και με εμποδίζουν να κάνω σήμερα όνειρα για τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου.

Στα πρώτα περπατήματα στις σχολικές αλάνες είχα την τύχη να έχω μέντορες δασκάλους, οι οποίοι μας μπόλιασαν με αξίες, οράματα, ιδανικά, αρχές εθελοντισμού, αλληλεγγύης και ιδιαίτερα αγάπης για τον τόπο  που έχει ποτιστεί με το αίμα αυτών που υπηρέτησαν τις αρχές της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας.

Οι δάσκαλοί μας, μας αναδείκνυαν το μεγαλείο της Ελληνικής σκέψης και γλώσσας, τις αρχές του Ολυμπισμού, το σεβασμό στο περιβάλλον καθώς και το μέτρο σε κάθε πράξη του ανθρώπου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου