Σάββατο 9 Μαΐου 2015

Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ Ή ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ!

Η γιορτή της μητέρας ή ημέρα της μητέρας είναι κινητή εορτή προς τιμήν της μητέρας και γιορτάζεται κάθε χρόνο την δεύτερη Κυριακή του μήνα Μάη.

Εγκαθιδρύθηκε τον 20ό αιώνα και προέρχεται από το αγγλικό και το αμερικανικό κίνημα των γυναικών. Η Αμερικανίδα Ann Maria Reeves Jarvis διοργάνωσε για πρώτη φορά το 1865 ένα κίνημα με το όνομα Mothers Friendships Day και συναντήσεις με το όνομα Mothers Day Meetings, κατά τις οποίες οι μητέρες αντάλλασσαν απόψεις και εμπειρίες..."
(Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια)

Ευχές στη Μητέρα!
Αν μπορούσα να διαλέξω μαμά πάλι εσένα θα διάλεγα. Χρόνια σου πολλά.

Άν ήσουν χάδι, θα ήσουν το πιο τρυφερό!

Άν ήσουν χαμόγελο, θα ήσουν το πιο γλυκό!

Άν ήσουν αστέρι, θα ήσουν το πιο φωτεινό!

Άν ήσουν άγγελος, θα ήσουν ο φύλακάς μου και

άν ήσουν μονοπάτι, θα ήσουν αυτό που θα με οδηγούσε στο σωστό δρόμο!

Χρόνια πολλά μανούλα και ευχαριστώ που είσαι για εμένα όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμη.

Μανούλα μου χρόνια πολλά, χρόνια ευτυχισμένα,

χρόνια γεμάτα από χαρά και γέλιο στολισμένα.

Μονάχα κάτι θα σου πω σήμερα στη γιορτή σου,

πως είναι δώρο απ” το Θεό να είμαι το παιδί σου!

Νιώθω πως όταν μου γελάς σε πούπουλα πως μ” έχεις

μανούλα μου σ” ευχαριστώ που τόσο με προσέχεις.

Το όνομά σου το γλυκό μες στη καρδιά κρυμμένο

και με κορδέλα ολόχρυση το έχω τυλιγμένο!

 Με το μήνυμα αυτό σου λέω το μυστικό για το πώς θα γίνεις η τέλεια μαμά: “ μείνε όπως είσαι”. Χρόνια Πολλά

Χρόνια Πολλά σε σένα που με αγάπησες περισσότερο και από την ζωή σου!

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου αλλά πάνω απ όλα στην δική μου μου είναι πάντα δίπλα μου!!!

1 σχόλιο: